reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Petrášková

Jana Petrášková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Žena, matka troch detí, ..., dula, členka Tímu krízovej intervencie Modrý anjel, ..., tanečnica a citlivá duša. Vždy ma bavilo pozorovať svet, ľudí v ňom, uvedomovať si, čo sa deje tu a teraz na rôznych úrovniach. A tak študujem, pozorujem a testujem svoje hypotézy. Celoživotne sú mojou srdcovkou tehotenstvo, pôrody a materstvo. Tým žijem a prispievam svojou kvapkou do mora. Možno v ňom už tiež plávate... Zoznam autorových rubrík:  PôrodNezaradenéVýchova

reklama

Pôrod

Nech dula o sebe prezradí viac...

Jana Petrášková

Nech dula o sebe prezradí viac...

Dula - tajomná bytosť zahalená v rúšku domnienok, zosmiešňovaná i uctievaná, ktorú lekári vraj neradi vidia na pôrodnej sále. Čo sa jej opýtať, aby ste si mohli utvoriť vlastný názor?

  • 13. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 811x
  • 0
Dokážem to

Jana Petrášková

Dokážem to

Pohľad do duše mladej ženy, ktorá rodí svoje prvé dieťa v pôrodnici, sprevádzaná svojim manželom. Pôrod zobrazuje ako hlboký, posilňujúci zážitok, ktorý navždy mení srdcia oboch rodičov.

  • 11. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 519x
  • 1
Preto, že som porodila dieťa, zavreli ma do basy

Jana Petrášková

Preto, že som porodila dieťa, zavreli ma do basy

O 6:00 mi neónová lampa oslepí zrak, dvere do mojej izby ostávajú otvorené. „Odložte si hneď veci zo stolíka.“ Nikoho nezaujíma, že som len pred hodinou konečne zadriemala, kvôli neutíchajúcim bolestiam. Môj deň sa začal...

  • 15. mar 2016
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 77 389x
  • 220
reklama
SkryťZatvoriť reklamu